دپارتمان املاک

دانش نامه   |
۱۴۰۲/۳/۲۰, ۱۰:۵۲:۲۳  
دپارتمان املاک
قطعا برای شما هم پیش اومده که در انتخاب خونه دچار تردید شدید اینکه مواردی که براتون مهمه رو در هیچ کدوم از گزینه ها نمی بینید. قبلا وقتی افراد میخواستن خونه بخرن یا اجاره کنن معمولا به افرادی مراجعه میکردن که تو این حوزه فعالیت دارن و بعدها بنگاه ها این نقش رو ایفا کردن.اما با گذشت زمان و ظهور نیاز های تازه نیاز به یه سیستم کامل تر و امن تر بیش از پیش احساس شد،سخت سلیقگی ،دشواری انتخاب و… هر روزه این نیاز رو برای افراد پررنگ تر میکرد.

 

قطعا برای شما هم پیش اومده که در انتخاب خونه  دچار تردید شدید اینکه مواردی که براتون مهمه رو در هیچ کدوم از گزینه ها نمی بینید.

قبلا وقتی افراد میخواستن خونه بخرن یا اجاره کنن معمولا به افرادی مراجعه میکردن که تو این حوزه فعالیت دارن و بعدها بنگاه ها این نقش رو ایفا کردن.اما با گذشت زمان و ظهور نیاز های تازه نیاز به یه سیستم کامل تر و امن تر بیش از پیش احساس شد،سخت سلیقگی ،دشواری انتخاب وهر روزه  این نیاز رو برای افراد پررنگ تر میکرد.                                            

بعد از اینکه دپارتمان املاک شکل گرفت نیازی نبود برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب خونه افراد مدام در کوچه و خیابان راه بیفتند و انرژی بسیاری را مصرف کنن.

بلکه این دپارتمان با در نظر گرفتن ابعاد مختلف به رفع آن پرداخته.

یکی از کارهایی که این دپارتمان انجام میده مشاوره در زمینه خرید ،اجاره،فروش است

با توسعه علم فناوری و طراحی سایت و اپلیکیشن این مسئله سهل تر از پیش شد و در حال حاضر این امکان افزوده شده که بدون مراجعه به بنگاه  تنها با چک کردن گوشی میتونی خونه موردنظرتو انتخاب کنی.

گاهی نیز دوراهی وجود داره که افراد قادر به انتخاب درست نیستند بنابراین با مراجعه به دپارتمان املاک شما امکان این را می یابین که چالش به وجود آمده را برطرف کنید.

 

رفتار مشتری

مشتری بایستی  گزینه مورد نظرشو مشخص کرده و چارچوبی  برای انتخابش تعیین کنه که دور از ذهن هم نباشه،به قوانین آگاه باشد و

و اما در مقابل

رفتار مشاور املاک

   بایستی پایبند به اخلاق حرفه ای باشه ،صبور و خوشرو باشه و دقیق باشه و..

همچنین دپارتمان املاک  در حوزه آموزش و برگزاری سمینار نیز گام هایی برداشته که توانسته کارآموزان بسیاری رو به فضاس حرفه ای معرفی کنه

بسیار افرادی بودند که در خودشون توانایی حضور در این شغل را نداشتند اما با تمرین و تجربه بهترین خودشونو در فضای کاری مشاهده کردن.

سمینارهایی که برگزار میشن اصولا فقط به املاک نمیپردازن بلکه به مباحثی پیرامون توسعه فردی و چطور موفق شدن در کار خود هم می پردازن.

ماموریت بخش املاک خدمت، حفاظت و ارتقاء رفاه عمومی با بدست کسب اطمینان از اینکه صلاحیت ها و استانداردهای حرفه های مرتبط با املاک دارای مجوز به درستی ارزیابی شده، به طور یکسان اعمال میشن. ما در تلاشیم تا خدمات کارایی را از طریق ارتباطات مؤثر و شفافیت در عملیات ارائه بدیم .

 

 

 

 


کلمات کلیدی:
املاک
اجاره
دپارتمان