دپارتمان تبلیغات

دانش نامه   |
۱۴۰۲/۳/۱۰, ۱۵:۱۱:۴۵  
دپارتمان تبلیغات
دپارتمان تبلیغات به تازگی شاهد این موضوع است. که کسب و کارها به سمت دیجیتال شدن میرن و این دیجیتال شدن کمک بزرگی به جذب هرچه بیشتر مشتری ها و متقاضی ها کرده است .

دپارتمان تبلیغات به تازگی شاهد این موضوع است. که کسب و کارها به سمت دیجیتال شدن میرن و این دیجیتال شدن کمک بزرگی به جذب هرچه بیشتر مشتری ها و متقاضی ها کرده است .
برند شدن همیشه قدم اول هرکسب وکاری بوده وبه همین منظور برای رسیدن به برندی موفق لازمه یه سری کارا روانجام بدیم کارایی که فعالیت های مارو درهرزمینه ای بولد میکنه 
برندینگ فقط شامل اصول بازرگانی نیست بلکه باید بگم که این کار ترکیبی از هنروخلاقیت و بازرگانی است
چه نوع تبلیغاتی:
نوع تبلیغاتی که برای کسب و کارها انجام می شود معمولا بستگی به نوع فعالیت اونا داره. 
رایج ترین نوع تبلیغات 
⦁    تبلیغات از طریق باشگاه مشتریان(پیامک)
⦁    ایمیل
⦁    تبلیغات کلیکی
⦁    بنرهای تبلیغاتی
⦁    تبلیغات آنلاین
⦁    تبلیغات چریکی
⦁    تبلیغات چاپی
هر تبلیغی با هدفی خاص نوشته شده طراحی و ساخته می شود و هدف کلی تبلیغ اطلاع رسانی ،ترغیب کردن ،برندسازی،اموزش مخاطبان کسب و کار،ارائه مزایا و ویژگی ها و جذب متقاضی می باشد.

چه تبلیغاتی موثر واقع می شود:
⦁    سرعت بالا در انتقال پیام
⦁    بهره گیری از خلاقیت 
⦁    عنوان و محتوای موثر و کاربردی 
⦁    ترغیب مشتری
⦁    توجه به نیازی که برای مشتریان مطرح است
⦁    توجه به نیازهای روز در بازار تولید/خدمات
⦁    ابداع روش های نو در تبلیغات

قانونایی که در تبلیغات باید به آن توجه شود
⦁    اول اینکه می بایست رک و صریح باشین و بیانی ساده وقابل فهم داشته باشین تا عامه افراد جامعه متوجه پیام شما بشن

⦁    اصل مطلبودر شروع تبلیغ مورد نظر به مخاطب نرسانید هر موضوعی نیازمند عنوان ولیدی برای شروع است  رعایت این مسئله علاوه بر تولید محتوای متنی در ویدئو نیزمهم است
⦁    سعی کنید حاشیه نرید و از پراکندگی بپرهیزید زیرا نباید از چارچوب موضوع اصلی خارج شدو از بحثای مختلف بدون شباهت عنوانی دریک تبلیغ اسفاده کرد.
⦁     درتبلیغ بایستی  ضمیر مورد استفاده جهت توضیح مطالب مخاطب شما باشد
⦁    سعی کنید از پاراگراف های کوتاه استفاده شود.

تبلیغات هنری است که ترکیب چند مهارت مختلف را بکار گرفته تا خروجی موفق از نظر بازرگانی ،تیزر جالبی از نظر تصویربرداری و محتوای توجه برانگیزی را به لحاظ ادبیات نمایشی به اجرا برساند و در نهایت موجب جذب متقاضیان شود.

نکته ی جالب این است که تبلیغات حتی با وجود نداشتن کپشن و..را نمی توان تبلیغات صرفا تجسمی شمرد چرا که هر تصویری بیانگر موضوعی است که درباره آن شروع به شرح خواهید کرد.بنابراین هرگاه شناخت بیشتری درباره ی موضوع داشته باشید و در ذهنتان برای عنوان جملاتی را خلق کرده باشید تصویر ویدئویی که خروجی این کار است محصول قابل قبول تری خواهد بود،در هنر تبلیغات کسی موفق است که مدام در پی خلق تازه ترین ها باشد و مدام خود را در این عرصه بروز کند.
تبلیغات و برند سازی
تبلیغات چه زمانی شروع می شود:
از همان آغاز مسیر که یک برند ثبت می شود و مدام به دنبال طرح یک لوگو برای بیان سازمانمان هستیم پروسه تبلیغات شروع گشته است وبا طراحی سایت و ایده های جذب کننده دیگر این مسیر حرکت پله ای خود را شروع می کند.

                                                                               

یکی از نکاتی که همواره باید بهش توجه کنیم اینه که هرکسب و کاری وصنعتی روش خاصی برای فروش و ارائه خدماتش داره این روش با توجه به نوع کسب و کار برای هر سازمان متفاوت است 
دپارتمان تبلیغات را میتوان  یک اژانس بازاریابی اینترنتی دیجیتال پویا دانست که برای جذب مشتری به امکاناتی مانند سئو و خدماتی از این قبیل می پردازه.
این دپارتمان وابسته به ارائه خدمات به یک شرکت نیست بلکه می تونه خدماتی به سایرین هم ارائه بده.
دپارتمان تبلیغات تلاش میکنه که درکنار مشتریانش باشه تا باهم به اون هدف نزیک تر بشن و برای این نزدیک شدن خدماتی رو ارائه میده و اون برند رو بولد میکنه .
این دپارتمان به سرمایه و امکانات مشتریانش توجه کرده و با توجه به امکانات موجود سعی میکنه خدمتی رو ارائه بده. و با بهای کمتر بهترین هارو ارائه بده
شاید  تصور بر این باشه که خب مثلا چه خدماتی ؟اما من میگم ازصفر پروژه تا بولد کردن برند یکی از کارهایی که این دپارتمان انجام میده 
برند سازی 
ایا تنها با یه عکس یا یه متن میتونیم این ادعا را داشته باشیم که سایت ،پیج ویا کانال شما کامله ؟
ایا با تنها انجام یکی از این خدمات برند شما خلق میشه و در نوع خودش میدرخشه؟
خیر طبیعتا هیچ وقت هیچ پروژه ای با عمل نکردن به همه ی لازمه ها موفق نشده واین تقریبا امکان ناپذیره.
هرپروژه ی برندینگ نیاز به مواد زیادی دار مثل سئو ، که خودش به انواع مختلفی تقسیم میشه،
هر پروژه نیاز به تصویری دارد که تخیل  رو فعال کنه به جنبه ی محتوایی محتوای نوشته شده رو زنده کنه و به اون جان ببخشه.
علاوه بر ان این پروژه برای مطرح شدن نیاز به تولید محتوایی دارد که کلمه های با توجه به کلمات کلیدی موجود سرچ را بالا برده و امکان دیده شدن اعتمادسازی جذب مشتری رو بالا میبره.
دپارتمان تبلیغات با فعال کردن بازار مجازی خدمات و فروش این فرصت را ایجاد می کند تاطی زمان کم وبا هزینه ای مناسب خدمات لازمه رو به شما ارائه بده پس بامراجعه به ما فروشگاهتون رو افتتاح کنید.         


کلمات کلیدی:
تبلیغات
دپارتمان تبلیغات
کسب وکار