دپارتمان ساختمان سازی

دانش نامه   |
۱۴۰۲/۳/۲۰, ۱۱:۰۰:۴۶  
دپارتمان ساختمان سازی
درباره جایی که زندگی میکنی چه ایده ای داری ؟دوست داشتی خونه ات چه شکلی بود؟دوست داشتی چه چیزی رو تغییر میدادی؟ دوست داری سبک خونت کدام بود؟سنتی یا مدرن؟ بعضی از چیزهایی که در شروع یه پروژه بایستی به آن توجه کرد اساس کار است اساس کار یعنی چارچوب اصلی به گونه ای نقشه و طرح مورد نظر، اسکلت بندی و.. که از اصلی ترین ها برای ساختن محسوب می شوند.

درباره جایی که زندگی میکنی چه ایده ای داری ؟دوست داشتی خونه ات چه شکلی بود؟دوست داشتی چه چیزی رو تغییر میدادی؟

دوست داری سبک خونت کدام بود؟سنتی یا مدرن؟

 

بعضی از چیزهایی که در شروع یه پروژه بایستی به آن توجه کرد اساس کار است اساس کار یعنی چارچوب اصلی  به گونه ای نقشه و طرح مورد نظر، اسکلت بندی و.. که از اصلی ترین ها برای ساختن محسوب می شوند.

                                                                     

دپارتمان ساخت و ساز و یا واحد ساخت و ساز چه مسئولیتی دارد؟

دپارتمان ساخت و ساز اصولا به مسائلی در زمینه ساخت و ایجاد یک بنا میپردازه .

چه بنایی؟

این مسئله بستگی به سلیقه و نوع انتخاب شما دارد.انتخاب افراد در این مواقع با توجه به نوع زیستی که دارند و شرایط زندگیشان است، دپارتمان ساخت و ساز در زمینه ی مشاوره ساخت -انتخاب و استارت ساختن با مشتریان و مراجعه کنندگانش همراه است،این دپارتمان وظایف خاصی دارد که انجام آن جهت پیشبرد هدف لازمه،اهدافی مثل تهیه ی لوازم مورد نیاز به گونه ای که نیازها واضح باشد  و به راحتی بتوان برای رفع آن اقدام کرد و در مرحله بعد به راحتی به خرید آن پرداخت ،نصب و راه اندازی بسیاری از سیستم های ضروری خانه مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی وکه خدماتی است در حاشیه ی فعالیت اصلی که انجام میشه، این دپارتمان به فعالیت های عمرانی میپردازه اما در کنار اون مسیر را برای فعالیت بهتر دپارتمان معماری هموار میکنه تا پس از اینکه چارچوب اصلی ایجاد شد دپارتمان معماری فعالیت خودش رو در انجام خدمات جزئی و زیبایی سازی بنا انجام بده ،برای ایجاد بنایی خاص طبیعتا باید به انتخاب بهترین ها بپردازد: بهترین طرح- بهترین مصالح و..

یه آجر با جنسش تعیین میکنه که اون خونه چقدر مستحکمه و عمر اون بنا چقدره بنابراین ارزش مالی این بنا چقدره،خود این مصالح به دوسته تقسیم میشن مصالح ساده و مصالح مرکب که هرکدام ویژگی های خاصی دارن بنابراین با توجه به ویژگی هاشون کاربردی که دارن و سایر جزئیاتشون مورد استفاده قرار می گیرند،از مصالح اولیه و ضروری ساخت هر بنایی باید به گچ-اجر-بتن و سیمان اشاره کرد.

 

 

 


کلمات کلیدی:
ساختمان
ساختن
ساخت وساز